DMS (Donors Message Service) a MK komunikace – Bc. Rudolf KOUKOL
Bc. Rudolf KOUKOL
Bakalářská práce
DMS (Donors Message Service) a MK komunikace
DMS and MK communication
Anotace:
Práce pojednává o marketingovém mixu a jeho specifickém použití u dárcovských SMS (DMS). Na úvod představuje teoretické poznatky o marketingovém mixu a jeho použití, neziskových organizacích v ČR, představuje produkt neziskového sektoru {--} dárcovskou SMSku jako způsob získávání finančních prostředků. V praktické části je pozornost věnována analyzování marketingového mixu provozovatele systému DMS …víceAbstract:
This work is focused on marketing mix and its implementation for Donors Message Service. Firstly it introduces the theoretic aspects of marketing mix and its implementation, non-profit organizations and introduce the product of the NGO {--} Donors Message Service (DMS) for fundrising of NGO. In the practical part the attention is payed to analyse the marketing mix of the provider DMS and five organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
529
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUKOL, Rudolf. DMS (Donors Message Service) a MK komunikace. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová