Vývoj fotografické propagace firmy Škoda Auto - historické aspekty – BcA. Petr BAČA
BcA. Petr BAČA
Bakalářská práce
Vývoj fotografické propagace firmy Škoda Auto - historické aspekty
Development of photographical promotion Škoda Auto - historical aspects
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: MgA. Marian Beneš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAČA, Petr. \textit{Vývoj fotografické propagace firmy Škoda Auto - historické aspekty}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/7co3i3/.
Jak správně citovat práci
BAČA, Petr. Vývoj fotografické propagace firmy Škoda Auto - historické aspekty. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.