Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů – Bc. Nela Vaculčíková
Bc. Nela Vaculčíková
Diplomová práce
Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů
Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products
Anotace:
Diplomová práce "Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů" se zaměřuje na vnímání preference spotřebitelů u zboží nealkoholických kolových. nápojů. Teoretická část se soustředí na vymezení teoretických přístupů ke spotřebnímu chování a k rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabývá testem chuti a vnímání postojů k vybraným kolových nápojům. Na základě daného zjištění …víceAbstract:
This master's thesis "Factors Influencing the Consumer Decision-Making Process during a Purchase Selected Products" is focused on consumer's perception of alcohol-free drinks, especially cola drinks. The theoretical part focuses on the theoretical description of consumer behavior and decision-making process. The practical part deals with the taste-test and the perception of attitudes towards selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACULČÍKOVÁ, Nela. \textit{Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/7cr3g7/.
Jak správně citovat práci
Vaculčíková, Nela. Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Coca – Cola x Pepsi Cola společné a odlišné rysy komunikační strategie
Kamila Kubešová -
Coca Cola x Pepsi Cola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Milan Veselý -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Fundamentální analýza akciových společností Coca Cola a Pepsi
Jaroslav Šnajdar -
Srovnávací analýza organizační architekrury zahraničních a českých nadnárodních organizací (na příkladu společností Coca Cola, Pepsi Cola a Kofola)
Petr Jurka -
Produktová diferenciace - případová studie Cola - Pepsi
Jan Peichl -
Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu
Aleš Tvrdý -
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Aarthi Muthulingam