Postoje studentů pedagogických oborů k možnostem inkluzivního vzdělávání – Nikola ZAVÁZALOVÁ
Nikola ZAVÁZALOVÁ
Bakalářská práce
Postoje studentů pedagogických oborů k možnostem inkluzivního vzdělávání
Attitudes of students of pedagogical disciplines to the possibilities of inclusive education
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku postojů studentů pedagogických fakult k inkluzivnímu vzdělávání a možnostem jeho realizace v pedagogické realitě. Teoretická část práce je věnována aktuálním poznatkům z oblasti vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, se zvláštním zřetelem na princip inkluze. Empirická část bakalářské práce bude věnována prezentaci výzkumného …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of student attitudes of faculties of education to inclusive education and possibilities of its implementation in educational reality. The theoretical part is devoted to current knowledge in the field of education of children, pupils and students with special educational needs, with particular regard to the principle of inclusion. The empirical part of the thesis will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAVÁZALOVÁ, Nikola. \textit{Postoje studentů pedagogických oborů k možnostem inkluzivního vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/7e3h7y/.
Jak správně citovat práci
ZAVÁZALOVÁ, Nikola. Postoje studentů pedagogických oborů k možnostem inkluzivního vzdělávání. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do základní školy se zaměřením na děli se sluchovým postižením
Petra KRZYŽANKOVÁ -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Veronika Šimíková -
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
David Hrabě -
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
Anna Hlavičková