Uplatnění portfolia žáka učitelem v hodinách prvouky – Adéla Hromadová
Adéla Hromadová
Diplomová práce
Uplatnění portfolia žáka učitelem v hodinách prvouky
Student portfolio and its application by teacher in lessons of basic sciences
Anotace:
V posledních letech prochází český vzdělávací systém řadou změn. Tyto změny lze také pozorovat v závislosti k přírodovědnému vzdělávání. Předkládaná diplomová práce je věnována hledání možností pro aplikování portfolia v předmětu prvouka. Autorka v teoretické části pojem portfolio charakterizuje i analyzuje z různých koncepčních hledisek. Ve výzkumné části se soustřeďuje na popsání reality ve školách …víceAbstract:
In recent years the Czech education system has undergone a number of changes. These changes can also be observed in relation to natural sciences education. This presented diploma thesis deals with the search for options for the portfolio application in the subject of Elementary Science and Social Studies. In the theoretical part, the author analyses the concept of portfolio from various conceptual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hromadová, Adéla. Uplatnění portfolia žáka učitelem v hodinách prvouky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy