Marketingové komunikace oděvní značky XY – Marie Herynková
Marie Herynková
Bakalářská práce
Marketingové komunikace oděvní značky XY
Marketing Communications of the Clothing Brand XY
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky XY a tím, jak ji vnímá její cílová skupina. Teoretická část práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a její nástroje a pojmy fashion marketingu a jeho nástrojů. Bakalářská práce se dále zabývá pojmy jako je influencer marketing a brandbuilding.Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of brand XY and how it is perceived by its target group. The theoretical part of the thesis explains the concepts of marketing communication and its tools and the concepts of fashion marketing and its tools. The bachelor thesis also deals with concepts such as influencer marketing and brandbuilding.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Herynková, Marie. Marketingové komunikace oděvní značky XY. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová