Strategické řízení regionální značky – Region Šumava – Bc. Petr Herejk
Bc. Petr Herejk
Diplomová práce
Strategické řízení regionální značky – Region Šumava
Management of the Regional Brand - Šumava Region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá značkou ŠUMAVA originální produkt ®. Cílem práce je posoudit pozici značky na trhu, povědomí veřejnosti o značce, využívání značky jejími držiteli a identifikovat aktivity, na kterých je značka budována.Teoretická část se věnuje marketingu, marketingovým nástrojům, chování spotřebitele, řízení značky a systému značení produktů v České republice.V empirické části je nejprve …víceAbstract:
The diploma thesis concerns with the brand ŠUMAVA original product ®. The aim of thesis is to qualify the position of the brand on market, public awareness of the brand, using of the brand by its holders and to identify activities, which the brand is built on. The theoretical part focuses on the marketing, marketing tools, consumer behaviour, brand management and the system of branding in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Klára Margarisová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Tomáš Zavoral -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Šárka SAJDLOVÁ -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová
Název
Vložil
Vloženo
Práva