Moderní digitální technologie na 1. stupni ve výuce prvouky – Lenka VANČUROVÁ
Lenka VANČUROVÁ
Diplomová práce
Moderní digitální technologie na 1. stupni ve výuce prvouky
Modern digital technology in primary education for teaching natural sciences
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím digitálních technologií ve výuce na 1. stupni ZŠ. Cílem práce je zjistit, jak mohou moderní technologické nástroje obohatit vyučování přírodovědných předmětů a jak je učitelé v současnosti používají. Teoretická část se zaměřuje na rozvoj digitální gramotnosti a důležitost technologií ve vzdělávání. Praktická část pak analyzuje výsledky dotazníkového šetření mezi …víceAbstract:
This thesis explores the use of digital technologies in primary school teaching. The goal is to determine how modern technological tools can enhance science education and how teachers currently incorporate them. The theoretical part focuses on the development of digital literacy and the importance of technology in education. The practical part analyzes the results of a questionnaire survey among teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANČUROVÁ, Lenka. Moderní digitální technologie na 1. stupni ve výuce prvouky. Ostrava, 2025. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Děti předškolního věku a digitální technologie
Martina Vašíčková -
Technologie a rodičovství aneb pravidla slouží rodičům
Veronika Pokorná -
Adaptace učitelů na digitální technologie ve výuce na základních a středních školách
Marek Peřich -
Moderní digitální technologie v domácnosti
Ivana KAZIMÍROVÁ -
Užívání moderních technologií ve výuce žáků s vývojovou dysfázií, jakou podporu poskytují tyto technologie při rozvoji komunikačních dovedností žáků
Kateřina Merunková -
Moderní technologie ve výuce estetické výchovy
Šárka Schlichtsová -
Moderní technologie ve výuce české literatury na středních školách
Pavel Dostál -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta