Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights – Michal Halačka
Michal Halačka
Bakalářská práce
Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights
Communication of Flaming Nights Festival
Anotace:
Obsahem této práce je zpracování komunikačních aktivit neziskového mezinárodního uměleckého festivalu Flaming Nights. Teoretická část podrobně vymezuje definice jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zároveň je v práci vysvětlen pojem marketingový mix. Největší zastoupení má vysvětlení teoretických pojmů event marketingu. Praktická část je zaměřena na reálné komunikační prostředky festivalu Flaming …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication strategy of the international art festival Flaming Nights. The theoretical part includes detailed definitionsofparticularcommunication mix marketing tools, and alsotheconceptof marketing mix isexplained. The major part ofthissectionisaimedat event marketing theory. The practical part isfocused on thecommunicationsstrategyofthe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Halačka, Michal. Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková