Lucie Stejskalová

Bakalářská práce

Evaluation of Marketing Communication: Role of Bloggers

Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the marketing communication of when blogs, as a new form of brand promotion, became popular. The theoretical part includes a definition of marketing communication and basic terms related to this topic. It describes the means of communication mix and its link to the Internet. The main social media and its basic description and importance in todays marketing are …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 7fryug 7fryug/3
14. 3. 2016
Složky
Soubory
Mach, J.
14. 3. 2016
Mach, J.
14. 3. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.