Vliv sociální izolace na obsesivní a kompulzivní projevy u dětí 1. stupně ZŠ – Kateřina HORÁČKOVÁ
Kateřina HORÁČKOVÁ
Diplomová práce
Vliv sociální izolace na obsesivní a kompulzivní projevy u dětí 1. stupně ZŠ
The effect of social isolation on obsessive and compulsive symptom to children in primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá obsesivními a kompulzivními poruchami u žáků mladšího školního věku a jejich vzniku během distanční výuky a sociální izolace v období pandemie COVID-19. V první části popisuje problematiku OCD a práci s touto poruchou. Druhá část se věnuje dotazníkovému šetření, které proběhlo na 1. stupni ZŠ a jeho vyhodnocení.Abstract:
The diploma thesis deals with obsessive and compulsive disorders in younger school age pupils and their origin during distance learning and social isolation during the COVID-19 pandemic. The first part describes the issue of OCD and work with this disorder. The second part is devoted to a questionnaire survey, which took place at the 1st stage of primary school and its evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁČKOVÁ, Kateřina. Vliv sociální izolace na obsesivní a kompulzivní projevy u dětí 1. stupně ZŠ. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ