Eva GENSERKOVÁ

Bakalářská práce

Heterogenita ve vzdělávání žáků základní školy jako reálný obraz školské inkluze

Heterogeneity in School Education in the context of Elementary School Pupils as a Real Reflection of School Inclusion
Anotace:
Vnímat inkluzi jako životní filozofii je stěžejní pro její efektivní naplnění, pro její funkčnost v pravém slova smyslu. Žel, naše společnost je takovémuto myšlenkovému nastavení ještě hodně vzdálená. Součástí právě probíhajícího vzdělávacího procesu jsou pedagogové, kteří neměli ve svých učebních osnovách návod, metody, formy a postupy jak pracovat s heterogenitou třídy. Děti, které se lišily od normy …více
Abstract:
Perceiving of inclusion as a philosophy of life is crucial for its effective fulfillment, for its functionality in the true sense of the word. Unfortunately, our society is still far from such a mindset.There are teachers, ss part of the ongoing educational process, who did not have instructions, methods, forms and procedures in their curriculum for how to work with class heterogeneity. Children, who …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GENSERKOVÁ, Eva. Heterogenita ve vzdělávání žáků základní školy jako reálný obraz školské inkluze. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta