Tereza Suhajová
Bakalářská práce
Marketing v pojišťovnictví
Marketing in insurance
Anotace:
Předložená práce je sloučením významných oblastí pro finanční trh, jimiž je marketing a pojišťovnictví. Čtenář bude seznámem se základními principy a funkcemi pojišťovnictví, přičemž bude později přikročeno ke stručnému popisu marketingu a jeho následné implementace do zmíněného oboru. Následovat bude popis marketingového mixu a charakteristika politiky produktové, cenové, distribuční, komunikační …víceAbstract:
The presented bachelor thesis is a unification of areas of financial market which are marketing and insurance industry. The reader will be familiarized with basic principles and functions of insurance, and later on with brief characterization of marketing area and its implementation into mentioned insurance field is described. The next chapter is describing marketing mix and characteristics of product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karina Tatek Benetti, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Suhajová, Tereza. Marketing v pojišťovnictví. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Finanční a pojišťovací služby
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová
Název
Vložil
Vloženo
Práva