Návrh jízdních řádů s optimální technologií provozu vlaků na trati Beroun - Rakovník – Bc. Vladimír Moc
Bc. Vladimír Moc
Diplomová práce
Návrh jízdních řádů s optimální technologií provozu vlaků na trati Beroun - Rakovník
Anotace:
Po detailní analýze současného stavu dopravní obslužnosti podél tratě 174 v oblasti Berounska, Křivoklátska a Rakovnicka, a to s hlavním zaměřením na zlepšení stávajícího stavu zejména na faktory ovlivňující budoucí poptávku po této specifické službě, budou navrženy jednotlivé varianty jízdních řádů odpovídající předpokládaným přepravním potřebám v dotčené lokalitě. K těmto jízdním řádům budou následně …víceAbstract:
After detailed analysis of the current state of public trasportation service along the railway line 174 in the regions of Beroun, Křivoklát and Rakovník were suggested individual options of train timetables focused mainly on the current state improvement considering the influencing factors of the specific rail service and its impacts on a future transport demand assumed in considered regions. Drafts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Vojtek, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Moc, Vladimír. Návrh jízdních řádů s optimální technologií provozu vlaků na trati Beroun - Rakovník. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Technologie a řízení dopravy
Práce na příbuzné téma
-
Evoluční optimalizace turnusů jízdních řádů
Jakub Filák