Optimalizace marketingu v podniku – Bc. Johanka Mewaldová
Bc. Johanka Mewaldová
Diplomová práce
Optimalizace marketingu v podniku
Optimalization of marketing in the company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě zpracované situační analýzy podniku navrhnout taková opatření, která pomohou firmě Caparti 1 optimalizovat jejich současnou marketingovou strategii. Zpracovávaná firma Caparti 1 je drobným rodinným podnikem zabývajícím se zakázkovou výrobou stínící techniky a bytového textilu. Práce je členěna na teoretickou část a na praktickou. V teoretické části jsou popsány …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose measures that will help Caparti 1 to optimize their current marketing strategy based on a situational analysis of the company. The studied company Caparti 1, is a small family business engaged in the custom manufacturing of shading equipment and home textiles. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part describes and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mewaldová, Johanka. Optimalizace marketingu v podniku. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva