Analyse der Unternehmenskommunikation mit dem Schwerpunkt Ausdruck von Emotionen – Eva KUPKOVÁ
Eva KUPKOVÁ
Bakalářská práce
Analyse der Unternehmenskommunikation mit dem Schwerpunkt Ausdruck von Emotionen
Analysis of corporate communications under the focus expression of emotions
Abstract:
The aim of this thesis is to identify emotions in a company's external communication, in particular in the electronic communication. In the theoretical part, I focus on characterizing emotions and on defining necessary terms. I try to demonstrate that although company's external communication is not primarily driven by emotions, emotions still occur in it.Abstract:
Tématem práce je identifikace emocí v externí podnikové komunikaci, a to konkrétně v komunikaci elektronické. Teoretická část se zabývá charakteristikou pojmů jako jsou emoce a vymezením dalších pojmů týkajících se tématiky obchodní komunikace. Empirická část této práce je zaměřena na analýzu konkrétních případů elektronické komunikace. Snažím se prokázat, že ačkoliv externí podniková komunikace není …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2016
Zveřejnit od: 5. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUPKOVÁ, Eva. Analyse der Unternehmenskommunikation mit dem Schwerpunkt Ausdruck von Emotionen. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.1.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Vliv efektivnosti komunikace na ekonomické a finanční výsledky podniku
Regina Buriánová -
Využití sociálních sítí jako nástroje externí komunikace vybrané firmy
Miloš Biško -
Komunikace ve vybraném podniku
Markéta BLAŽKOVÁ -
Interpersonální komunikace ve firmě
Evelina Mikhailova -
Komunikace ve vybraném podniku
Tomáš PROKEŠ -
Interní a externí komunikace v podniku
Petra Ullmannová -
Informace a znalosti k podpoře firemní externí komunikace na sociálních sítích
Jan Hruška