Eva KUPKOVÁ

Bakalářská práce

Analyse der Unternehmenskommunikation mit dem Schwerpunkt Ausdruck von Emotionen

Analysis of corporate communications under the focus expression of emotions
Abstract:
The aim of this thesis is to identify emotions in a company's external communication, in particular in the electronic communication. In the theoretical part, I focus on characterizing emotions and on defining necessary terms. I try to demonstrate that although company's external communication is not primarily driven by emotions, emotions still occur in it.
Abstract:
Tématem práce je identifikace emocí v externí podnikové komunikaci, a to konkrétně v komunikaci elektronické. Teoretická část se zabývá charakteristikou pojmů jako jsou emoce a vymezením dalších pojmů týkajících se tématiky obchodní komunikace. Empirická část této práce je zaměřena na analýzu konkrétních případů elektronické komunikace. Snažím se prokázat, že ačkoliv externí podniková komunikace není …více
 

Klíčová slova

podnik externí komunikace emoce
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2016
Zveřejnit od: 5. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUPKOVÁ, Eva. Analyse der Unternehmenskommunikation mit dem Schwerpunkt Ausdruck von Emotionen. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.1.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 1. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta