Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o. – Mgr. Marek TOMŠŮ
Mgr. Marek TOMŠŮ
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.
Communications strategy analysis of Ostrava City Informations Centre Ltd.
Anotace:
Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru služeb. Definuje mix služeb, specifika, marketingové nástroje služeb a možnost využití v činnosti organizací neziskového charakteru {--} informačních centrech měst a obcí. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu {--} Ostravského informačního servisu, s.r.o. Monitoruje využití nástrojů …víceAbstract:
Theoretical part of the works deals with marketing communications and their application in the teritery sector. It defines teritery sector mix, its specifics, marketing tools in the teritery sector and their possible usage in non-government organizations - city informations centres. Practical part of the works analyses communications strategy of one particular organisation {--} Ostrava City Informations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 10. 5. 2009
Identifikátor:
4877
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMŠŮ, Marek. Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Informační systém neziskové organizace
Daniel Struhač -
Regionální informační systém neziskové organizace
Radim Brnka -
Nezisková organizace EDUin jako aktér vzdělávací politiky
Jana Frödová -
Optimalizace procesů s ohledem na regionální rozvoj vzdělávací organizace Czechitas
Anna MICHALOVOVÁ -
Posouzení informačního systému neziskové organizace a návrh změn
Tamara Fargačová -
Využitelnost a efektivita mobilního Internetu v ČR pro podniky a neziskové organizace
Jan Vondráček -
Centrum volnočasových aktivit v Brně– místní volnočasové centrum
Michal Mančík -
Public relations Mateřského centra Prostějov
Soňa Nekvapilová