Role novinářky v tištěných a online periodicích ve 21. století – Vendula BAŠTINCOVÁ
Vendula BAŠTINCOVÁ
Bakalářská práce
Role novinářky v tištěných a online periodicích ve 21. století
The role of a women journalist in nationwide and online periodicals in the 21st century
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rolí novinářky v tištěných a online periodicích ve 21. století. Snaží se zjistit, zda je pro novinářky diskriminačním prvkem skutečnost, že jsou ženy, a to v oblasti výběru témat, kariérního postupu, finančního ohodnocení či v reakcích čtenářů na články. Dále řeší jejich osobní přispívání k odbourávání genderových stereotypních rozdílů v oblasti obsahového a gramatického …víceAbstract:
This Bachelor thesis deal with the topic of the role of women journalists within printed and online periodicals in 21st century. The main aim is to find out, if being a woman is a discriminatory aspect, especially in terms of topics selection, career advancement, amounts of wages or reader´s responses to articles. It also tackles their personal contributing to reduce gender stereotypical differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iveta Jansová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAŠTINCOVÁ, Vendula. Role novinářky v tištěných a online periodicích ve 21. století. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Německá filologie - Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace tištěné a online formy týdeníku Reflex
Lucie BEŇOVÁ -
Obraz ženy v médiích - genderové stereotypy v médiích
Tereza KNOTKOVÁ -
Genderové stereotypy o povolání v přirozeném jazyce
Šárka Jadviščoková -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ -
Genderové stereotypy v časopisech pro děti předškolního věku
Klára Tesaříková -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová -
Role PR v lifestylových magazínech: případová studie utváření mediálních rutin při výběru zdrojů
Eliška Mezuláníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva