Struktura a nákupní spád zákazníků samoobslužných prodejen potravin v ZSJ Sedmý a Osmý obvod v Ostravě-Porubě – Bc. Hana ŠEVČÍKOVÁ
Bc. Hana ŠEVČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Struktura a nákupní spád zákazníků samoobslužných prodejen potravin v ZSJ Sedmý a Osmý obvod v Ostravě-Porubě
Patterns of shopping and customer loyalty to self-service grocery outlets in basic territorial units The Seventh and Eighth district in Ostrava-Poruba
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá strukturou a nákupním spádem zákazníků maloobchodních prodejen potravin v Sedmém a Osmém obvodě v Ostravě-Porubě. Téma bylo vybráno pro svou návaznost na výzkum, jež byl proveden v roce 2008 a umožnilo tedy srovnat dosažené výsledky. Metodami této práce bylo zpracování dotazníkového šetření, a jeho následné vyhodnocení pomocí statistické analýzy. Cíle zjištění změn v …víceAbstract:
The thesis deals with the shopping patterns and customer loyalty to self-service grocery outlets in the Seventh and Eighth district in Ostrava-Poruba. The topic was choosen for its continuity with the research performed in 2008 to compare the results of both surveys. The methods of this study were processing of the questionaire survey and data analysis using statistical analysis. Thesis aims to detect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Zveřejnit od: 18. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2011
- Vedoucí: RNDr. Pavel Bednář, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Hana. \textit{Struktura a nákupní spád zákazníků samoobslužných prodejen potravin v ZSJ Sedmý a Osmý obvod v Ostravě-Porubě}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Přírodovědecká fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ia9iw/.
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍKOVÁ, Hana. Struktura a nákupní spád zákazníků samoobslužných prodejen potravin v ZSJ Sedmý a Osmý obvod v Ostravě-Porubě. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geografie a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Veronika KOLDOVÁ -
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Klára Galušková -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní sítě Brněnka, spol. s r.o.
Martina Kudrnová -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní sítě lékáren
Petr Labor -
Znevýhodněný zákazník a maloobchodní síť v rurálním periferním regionu na příkladu Jesenicka
Kateřina SÁROVÁ -
Maloobchodní drogistická síť v jižních Čechách
Monika Trávníčková -
Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren
Elena Ivanova