Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce – BcA. Michaela VÁŇOVÁ
BcA. Michaela VÁŇOVÁ
Diplomová práce
Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce
Alkohol and its Role in the Artistic Enviroment Production Point of View
Anotace:
Práce s názvem "Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce" z několika hledisek zpracovává problematiku užívání alkoholu v oblasti kultury.Cílem práce je především upozornit na potřebu problematiku konzumace alkoholu v uměleckém prostředí reflektovat a zejména z hlediska pracovníků marketingu a produkce nalézt cesty, jak s fenoménem alkoholu efektivně pracovat.Abstract:
The thesis entitled "Alcohol and its role in the artistic environment production point of view" touches upon the issue of alcohol use within the cultural sphere from several perspectives.The primary objective of the work is to raise awareness of the need for reflection on alcohol consumption in the artistic environment and a need for marketing and production to identify ways to treat the alcohol phenomenon …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Koudela, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁŇOVÁ, Michaela. Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce. Ostrava, 2023. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Produkce v kulturních a kreativních odvětvích / Produkce v kulturních a kreativních odvětvích (completus)
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a proměna autorského subjektu: analýza propagačních strategií v současné umělecké produkci
Luisa Pavlíková -
Dějiny audiovizuality a multimediality, koncepce umělecké avantgardy na území Československa ve dvacátých a třicátých letech dvacátého století
Magdaléna Řiháková -
Galerie jako prostor produkce a reprodukce významu
Aleš Vlček -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková