Personální agentura v procesu získávání a výběru zaměstnanců – Kateřina Horáková
Kateřina Horáková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Personální agentura v procesu získávání a výběru zaměstnanců
Anotace:
Tématem mojí absolventské práce je personální agentura v procesu získávání a výběru zaměstnanců. Práci dělím na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám personálními agenturami, získáváním a výběrem zaměstnanců. V praktické části řeším problematiku personální agentury Anex.Abstract:
The theme of my graduate work is a recruitment agency in the process of attracting and selecting employees. Job share in two parts, on the theoretical and practical part. In the theoretical part of the deal with recruitment agencies, collection and selection of employees. In the practical part of the Agency's personnel issues I'm dealing with the anion exchanger.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
vyšší odborný program / obor:
63-42-N / ..Personální řízení
Práce na příbuzné téma
-
Motivation and satisfaction of temporary agency employees
Madina Jumaikhanova -
Traditional travel agency in competition with online agency
Meri Grigolia -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
The Pleasures and Perils of Ageing: Agency within the Third and Fourth Ages
Tatiana Sedláková -
Tool or Therapist: On the social agency of therapeutical chatbots from social anthropological perspective
Tereza Stejskalová -
Aplikace prvků Career Human Agency Theory v poradenské činnosti kariérových poradců na vysokých školách
Eliška Olšanová -
Ženy jako nezávislé aktérky v antickém rituálu: Ověření agency theory na případu Thesmoforií
Lucia Novotná -
How the PR agency is evolving and what is the future of PR?
Valeriya Zheleznichenko