Kateřina KALINOVÁ
Bakalářská práce
Promluvy
Discourses
Anotace:
Promluvy: naše, cizí, společné, tiché, naléhavé, povrchní, hluboké, latentní, náhlé, vyhledávané, nechtěné, dlouhé, výstižné, nevyhnutelné? Cesta hledání různých pravd skrze rozhovory s lidmi blízkými i zcela neznámými. Naslouchání a snaha pochopit. Osobní zkušenost, prožitek a následná projekce do vlastních děl. Zkoumání původu života a jeho směřování.Abstract:
Discourses that are ours or somebody else's. Discourses that could concern anyone and may be tranquil as well as urgent. Touching surfaces or the deepest bottom. Hasty, requested, unwanted, long, dreadful, peaceful, cogent, unavoidable? Taking journey of finding different truths by speaking to the other people. To those, who are familiar to me or that are strangers. Listening to them. My endeavor to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Zveřejnit od: 14. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. art. Tomáš Tobolewski, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALINOVÁ, Kateřina. Promluvy. Ostrava, 2014. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Kresba
Práce na příbuzné téma
-
Specifika kolaborativní imerzivní virtuální reality z hlediska interakce a komunikace uživatelů
Aneta Pelánová -
Význam informovanosti o osobách s Alzhaimerovou chorobou jak předpoklad komunikace a sociální interakce s osobami pečujícími
Andrea Plisková -
Sociální komunikace a interakce u žáka s Aspergerovým syndromem v prostředí střední školy
Monika Modráčková -
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Markéta Chumchalová -
Dítě s poruchou autistického spektra ve speciální třídě mateřské školy, možnosti rozvoje dítěte v oblasti komunikace, sociální interakce a hry
Miroslava Havlíková -
Komunikace dítěte s autismem a jeho interakce s rodiči
Martina Medková -
Komunikace žáků 8. a 9. tříd v prostředí internetu
Jiří Eibensteiner -
Symbol světla v noetických koncepcích Jana Amose Komenského a Valeriána Magniho
Jan SKOPAL