Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně – Kamila GAMALOVÁ
Kamila GAMALOVÁ
Bakalářská práce
Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně
Marketing of International Festival of Outdoor Films in Zlin
Anotace:
Tato práce je věnována Mezinárodnímu festivalu outdoorových filmů ve Zlíně. Zaměřuje se především na marketing festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací. Praktická část mapuje a analyzuje využívané komunikační aktivity festivalu. Dalším cílem práce je analýza spokojenosti návštěvníků s festivalem a zhodnocení atraktivity festivalového programu …víceAbstract:
This work is centered on the International Festival of Outdoor Films in Zlin. Its main focus is on marketing of the festival. In the theoretical part the basic terms of marketing and marketing communication are defined. The practical part describes and analyzes the communication activities used during the festival. Another objective of the thesis is the analysis of visitor satisfaction with the festival …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAMALOVÁ, Kamila. Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Marie Chlistovská -
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Jakub Kopáč -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
Zdeněk Vocásek -
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
Veronika Hrozová Kotoučová -
Marketingová komunikace poskytovatele gastronomických služeb Samuel's Burger
Bartoloměj Nevím -
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
Johana Holubová -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová