Obraz cirkusu v literární výpovědi pro děti – Eva PROCHÁZKOVÁ
Eva PROCHÁZKOVÁ
Bakalářská práce
Obraz cirkusu v literární výpovědi pro děti
The theme of circus in the story for children
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pokus o interpretaci obrazu cirkusu v literární výpovědi pro děti. Práci tvoří dvě části, a to část teoretická a praktická. V teoretické části je vymezen žánr pohádka, následně autorská pohádka, její typologie a stručný historický vývoj moderní autorské pohádky. Následující kapitola je zaměřena na literární topologii. Praktická část se věnuje rozboru čtyř děl českých autorů …víceAbstract:
The aim of the thesis is the attempt to interpret the theme of circus in the story for children. Thesis has two parts: theoretical part and practical part. We specify in theoretical part fairy tale genre, then author's story, its typology and a brief historical development of the modern fairy tale. The following chapter pay attention to literary topology. The practical part deals with the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Zveřejnit od: 30. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: Mgr. Marcela Hrdličková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Eva. Obraz cirkusu v literární výpovědi pro děti. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / český jazyk - výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Česká autorská pohádka ve 30. letech dvacátého století a její současnost jako inspirační zdroj pro vytvoření autorské knihy.
Anna TRMALOVÁ -
Využití klasické a autorské pohádky na 1. stupni ZŠ
Linda VESELÁ -
Postava čerta v lidové a autorské pohádce
Alexandra Čekanová -
Motivická výstavba pohádek čtvrtkovského typu
Lucie Šestáková -
Autorská pohádka dnes - nad vybranými knihami
Kolbová Kolbová -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Pohádka v práci s dětmi předškolního věku
Petra Kovácsová -
Pohádka jako prostředek rozvoje emocí u dětí předškolního věku prostřednictvím metod dramatické výchovy
Vítězslava Ševčíková