Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji. – Bc. Jitka ALEXOVÁ
Bc. Jitka ALEXOVÁ
Bakalářská práce
Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji.
Guerrilla marketing - surprising hit in the fight
Anotace:
V úvodu teoretické části je popsán historický vývoj a chápání termínu až k současnosti, kdy vznikly základní definice a pravidla ve spojení s marketingem. Šestnáct základních tajemství guerrilla marketingu, rozdíly mezi guerrilla marketingem a marketingem klasickým a 50 zlatých pravidel, dávají komplexní pohled na pojem v jeho pravém významu. V poslední kapitole teoretické části pak uvádím názory odborníků …víceAbstract:
The theoretical part describes a historical development and full understanding of the term guerrilla marketing since it is beginning until present days. The sixteen monumental secrets of guerrilla marketing, the differences between GM and classical marketing and fifty golden rules of GM give a global view how to understand the whole idea of GM. Last chapter of the theoretical part concerns the opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ALEXOVÁ, Jitka. Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji. . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing bankovních institucí
Jan Schneider -
Personální marketing bankovní instituce v období očekávané recese
Štěpánka Dudová -
Bankovní marketing v České republice
Oxana Degtyareva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketing na sociálních sítích
Roman Kelner -
Implementace CMT SaaS služby do finanční instituce
Tomáš Vrzák -
Analýza image značky bankovní instituce
Tereza Krečmerová -
Zahraniční inspirace v marketingu bankovních institucí
Jana DRDOVÁ