Význam asistenta pedagoga při edukaci žáků s PAS na základní škole speciální – Petra BORUNSKÁ
Petra BORUNSKÁ
Bakalářská práce
Význam asistenta pedagoga při edukaci žáků s PAS na základní škole speciální
Meanig of teaching assistant in education pupils with ASD at primary special school
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o významu asistenta pedagoga při vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na základní škole speciální. Teoretická část se zaměřuje na vymezení termínu porucha autistického spektra, diagnostiku PAS, možnosti vzdělávání žáků s PAS a pojem asistent pedagoga. Obsahem praktické části je kvalitativní průzkumné šetření, realizované prostřednictvím rozhovorů. Výzkumný …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the meaning of a teaching assistant in the education of pupils with autism spectrum disorder at primary special school. The theoretical part focuses on the definition of the term autism spectrum disorder, diagnosis of ASD, the possibility of education of pupils with ASD and term of teaching assistant. The content of practical part is a qualitative research, constructed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORUNSKÁ, Petra. Význam asistenta pedagoga při edukaci žáků s PAS na základní škole speciální. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
5. 6. 2021