Specifika práce s žákem s ADHD ve výuce na 1. stupni základní školy – Ing. Barbora ŠTENCLOVÁ
Ing. Barbora ŠTENCLOVÁ
Diplomová práce
Specifika práce s žákem s ADHD ve výuce na 1. stupni základní školy
Specifics of Working with ADHD Pupils during the First Five Year of Primary School Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou žáka s ADHD a specifiky, které tato výuka přináší jak z hlediska volby adekvátních vyučovacích metod, zadávání úkolů, tak i z hlediska hodnocení výsledků. Teoretická část práce je rozčleněna do tří kapitol. Přináší základní informace o ADHD, možnostech vzdělávání žáků s touto poruchou, přehled výukových metod a organizačních forem výuky. Empirická část práce je založena …víceAbstract:
This thesis examines the education of ADHD pupils and the specifics of their education. The standpoints were the choices of adequate teaching methods, assigning tasks, as well as assessment. The theoretical part of the thesis is divided into three chapters. It studies basic information about ADHD, possibilities of education of pupils with this disorder, overview of teaching methods and organizational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTENCLOVÁ, Barbora. Specifika práce s žákem s ADHD ve výuce na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Problematika studentů se specifickými vzdělávacími potřebami při studiu na VŠ
Petra Gluchová