Intervence se zapojením psa při výuce dětí s výchovnými a psychickými problémy – Bc. Barbora Dudařová
Bc. Barbora Dudařová
Diplomová práce
Intervence se zapojením psa při výuce dětí s výchovnými a psychickými problémy
Dog intervention in teaching children with educational and psychological problems
Anotace:
V posledních letech se objevuje čím dál tím více vědeckých studií zdůrazňujících pozitivní vliv canisterapie, neboli využití psa jakožto doplňkovou intervenci, u dětí s neurovývojovými poruchami jako je například porucha autistického spektra (PAS), porucha hyperkinetického syndromu, porucha pozornosti (ADHD) nebo specifická porucha učení (SPU).Většina autorů těchto studií uvádí zlepšení v oblasti …víceAbstract:
In recent years, an increasing number of scientific studies have emerged highlighting the positive impact of canine therapy, or the use of a dog as an adjunctive intervention, for children with neurodevelopmental disorders such as autism spectrum disorder (ASD), hyperkinetic disorder, attention deficit hyperactivity disorder (ADHD), or specific learning disorder (SLD). Most authors of these studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: Ilona Stěhulová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDAŘOVÁ, Barbora. \textit{Intervence se zapojením psa při výuce dětí s~výchovnými a~psychickými problémy}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7m4z2v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůMagisterský studijní program:
Zájmové chovy zvířat
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika
Jitka STRNADOVÁ -
Využití canisterapie u dětí s poruchou chování
Zuzana Vávrová -
Možnosti využití canisterapie u žáků základní školy praktické
Barbora Špiříková -
Communicating science to the public: translating Wynne´s Dog Is Love
Karin KUŠOVÁ -
Přínosy zavedení zaměstnaneckého benefitu "Dog-friendly Office"
Pavlína Mojdlová -
Podnikatelský plán pro dog-friendly kavárnu
Kristýna Benešová -
MARKETING FIRMY MISTER MIX DOG
Klára-Anna Tomek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
21. 4. 2024