Vývojové trendy maloobchodu v ČR – Renata Foubíková
Renata Foubíková
Bakalářská práce
Vývojové trendy maloobchodu v ČR
Trends in retailing in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současnými vývojovými trendy maloobchodu v České republice. V praktické části práce je demonstrována marketingová strategie na příkladu firmy Nespresso. Strategie firmy je hodnocena pomocí jednotlivých analýz. V práci je navržen marketingový mix, dále byla provedena SWOT analýza, v konkurenční analýze jsou představeni konkurenti podobných konceptů na trhu a hodnocení z pohledu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the current trends of retail in the Czech Republic. The marketing strategy of the company Nespresso is used as an example in the practical part of the thesis. The company’s strategy is evaluated with different analyses. The marketing mix of the company is designed in the paper, then the SWOT analysis is conducted, and the main competitors with the same concept in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štefan Toth
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj konkurence a koncentrace na bankovním trhu ČR
Michal Kuneš -
Dopady asijské konkurence na české firmy
Irena Doubková -
Nezbytnost konkurence v bankovnictví
Maryna Moloshah -
Vývoj konkurence v přepravě cestujících na železnici v České republice po roce 1993
Ondřej Skrbek -
Vývoj mezibankovní konkurence v retailovém sektoru bank v ČR
Ondřej Adam -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Hydrogen strategy: A framing analysis of fossil industry
Michal Chlusta -
Chinese Real Estate Market - Current Status, Trends and Prospects
Petr Slavík
Název
Vložil
Vloženo
Práva