Sestavení marketingového plánu pro vybraný podnik – Bc. Kateřina Pohlová
Bc. Kateřina Pohlová
Diplomová práce
Sestavení marketingového plánu pro vybraný podnik
Compilation of Marketing Plan for chosen company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh a sestavení marketingového plánu pro vybraný podnik, zabývající se výrobou tradičního českého pečiva. První část je tvořena teoretickými východisky marketingového plánování a příslušných analýz. Následuje část praktická, v níž je zachycena charakteristika podniku, analýza vnějšího a vnitřního prostředí a průzkum chování zákazníků, provedený vlastním dotazníkovým šetřením …víceAbstract:
The subject of this theses is a proposal and a creation of a marketing plan for chosen company, which is focused on the production of traditional Czech bakery products. The first part consists of theoretical basis of marketing planning and relevant marketing analysis. The following is a practical part, that captures characteristic of the company, analysis of the internal and external environment and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pohlová, Kateřina. Sestavení marketingového plánu pro vybraný podnik. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková
Název
Vložil
Vloženo
Práva