Význam etopedické primární prevence v edukaci romských žáků základních škol – Kamila HŮRKOVÁ
Kamila HŮRKOVÁ
Bakalářská práce
Význam etopedické primární prevence v edukaci romských žáků základních škol
The Consequence of Ethopedical Primary Prevention in Education of Basic School's Romany Pupils
Anotace:
Název mé bakalářské práce je Význam etopedické primární prevence v edukaci romských žáků základních škol. Práce je rozdělena do tří kapitol, které na sebe navzájem navazují. První, druhá a třetí kapitola mají teoretický charakter. V první kapitole se zabývám vzděláváním romských žáků v základních školách hlavního vzdělávacího proudu, konkrétně se zaměřuji na romského žáka, učitele romských žáků a asistenta …víceAbstract:
The title of my thesis is The Consequence of Ethopedical Primary Prevention in Education of Basic School's Romany Pupils. The thesis is divided into four parts, to bind. First, second and third chapters are purely theoretical. The first chapter deals with the education of Roma pupils in primary schools. Specifically, I focus on the Roma pupils, teacher of Roma pupils and teaching assistant. Teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HŮRKOVÁ, Kamila. Význam etopedické primární prevence v edukaci romských žáků základních škol. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová