Vzdělávací strategie na 1.stupni ZŠ pro žáky s diagnózou vysocefunkční autismus (VFA) – Radmila KUBINOVÁ
Radmila KUBINOVÁ
Diplomová práce
Vzdělávací strategie na 1.stupni ZŠ pro žáky s diagnózou vysocefunkční autismus (VFA)
Educational strategies on 1st stage of elementary school for pupils with diagnosis of high functioning autism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá různorodostí poruch autistického spektra a vzdělávacími strategiemi na 1. st. základní školy. První kapitola popisuje vývoj této poruchy z historického hlediska a zabývá se diagnostickými kritérii jednotlivých poruch. Zabývá se podrobným studiem celé škály problémů, které toto postižení přináší. Teoretická část se týká také vhodné pedagogické intervence. Praktická část práce …víceAbstract:
The thesis diploma with variety of autistic disorders and educational strategies on 1st stage of elementary school for pupils. The first chapter of the work describes their development in a historical point of view and diagnostic criteria of particular disorders. It studies a broad range of problems that are associated with this handicap. The theoretical part is concerned with suitable pedagogical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2011
Zveřejnit od: 8. 7. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBINOVÁ, Radmila. Vzdělávací strategie na 1.stupni ZŠ pro žáky s diagnózou vysocefunkční autismus (VFA). Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 07. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 7. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s dg. Aspergerův syndrom, jejich uplatnění v životě
Klára STŘÍŽOVÁ -
Integrace dětí s Downovým syndromem do základní školy
Kateřina Jiskrová -
Integrace studenta s Aspergerovým syndromem na domově mládeže
Anna ČECHMANOVÁ -
Integrace dítěte s Downovým syndromem do běžné ZŠ
Radka Lišková -
Integrace dítěte s poruchou autistického spektra na 1. stupni ZŠ - případová studie
Zuzana Mužáková -
Integrace dítěte s Downovým syndromem na základní škole
Radoslava Žaludová -
Apertův syndrom
Martina Jančíková -
Integrace a volnočasové aktivity dětí s hyperkinetickými poruchami
Libor PAULUS