Exportování punčochových kalhot na ukrajinský trh – Nina Boichenko
Nina Boichenko
Bakalářská práce
Exportování punčochových kalhot na ukrajinský trh
Exporting tights and lingerie on the ukrainian market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na exportování punčochových výrobků na Ukrajinu. V práci jsou popsány punčochové výrobky od firmy Elite a.s. a také základní postup při exportování výrobku na mezinárodní trh. Tato bakalářská práce také obsahuje průzkum nejprodávanějších punčochových výrobků na ukrajinském trhu a marketingové strategie, které firma Elite a.s. může uplatnit v marketingovém plánu pro úspěšné …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with issues related to exporting tights and women lingerie to Ukraine. First part of this paper discusses goods sold by Elite a.s. and basic exporting strategies to international markets. This thesis next contains information on the most selling goods related to the Ukrainian market and marketing strategies which Elite a.s. can apply in its business plan to successfully enter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Boichenko, Nina. Exportování punčochových kalhot na ukrajinský trh. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Inovační projekt vstupu podniku na mezinárodní trh
Patricie Ježková -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Business plan based on a multiple scenario analysis
Margarita Pasazhennikova -
Export opportunities and unrealized export potential of the Czech Republic in Argentina
Aleksandra Parshina -
Prínosy a rizika podniku orientovaného na export
Georgij Rašev -
Foreign trade barriers faced by SMEs that manufacture and export garments to EAEU
Beksultan Bazarbaev -
Export potravinářského produktu vybrané společnosti na trh evropské unie
Nikola Filipová -
Afghanistan’s Export Promotion Strategy - ways, instruments and impacts
Ajmal Siddiqui
Název
Vložil
Vloženo
Práva