Vliv regionálních informací na spokojenost posluchačů lokálního rádia – Josef Špíšek
Josef Špíšek
Bakalářská práce
Vliv regionálních informací na spokojenost posluchačů lokálního rádia
The Influence of Regional Informations on the Satisfaction of Local Radio Listeners
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem regionálních informací na spokojenost posluchačů lokálního rádia. V éře digitálního věku a on-line médií si rozhlas udržuje svůj význam a popularitu díky své schopnosti poskytovat zábavný a informační obsah. Cílem práce je zjistit míru spokojenosti posluchačů s regionálními informacemi a programem Rádia Krokodýl. V teoretické části práce vymezuje základní pojmy …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the effect of regional information on the satisfaction of listeners of local radio. In the era of digital age and online media, radio maintains its relevance and popularity due to its ability to provide entertaining and informative content. The purpose of thesis is to determine the level of listener satisfaction with regional information and the programme of Radio Krokodýl …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Špíšek, Josef. Vliv regionálních informací na spokojenost posluchačů lokálního rádia. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Animace jako obsahový prostředek programové skladby vybraného produktu turismu
Žaneta Holcová -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix eko farmy Kunclův Mlýn
Sára Janatová -
Marketingový mix se zaměřením na 7Days croissanty
Pavla Štokrová -
Marketingový mix Nutricia Metabolics, a. s.
Ladislav Matura -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix v komerčnej poisťovni
Ľuboš Hodossy -
Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie
Marianna Račková