Lucia Hurbaničová
Bakalářská práce
Linie pasu
Waistline
Anotace:
Bakalárska práca s názvom Línia pásu je rozdelená do dvoch častí, teoretickú a praktickú. Teoretická časť sa zameriava na vývoj ženských siluet a vnímanie ľudského pásu. Opisuje rozličné spôsoby zobrazovania pásu v období baroka, empíru a romantizmu. Praktická časť popisuje vývoj a realizáciu kolekcie.Abstract:
The bachelor thesis entitled Waistline is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the development of woman silhouettes and the human waist perception. It describes various ways of portraying of waist in the period of Baroque, Empire and Romanticism. The practical part of the thesis presents the development and realization of a collection.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hurbaničová, Lucia. Linie pasu. Zlín, 2021. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design obuvi
Práce na příbuzné téma
-
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Evaluace motorických kompetencí testem MABC2 u dětí s PAS
Tereza Možná -
Možnosti dalšího umístění dítěte s PAS po odchodu z dětského domova v kontextu problematiky umisťování dětí s PAS do náhradní rodinné péče
Adéla NĚMEČKOVÁ -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková -
Specifika volnočasových aktivit u dětí s PAS
Leona Sabolová -
Využití canisterapie u dětí s PAS z hlediska socializace
Anne-Marie Zondervanová -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Monika Bartáková