Die Rolle der Werbung hinsichtlich einer erfolgreichen Vermarktungsstrategie – Ivana BIRČÁKOVÁ
Ivana BIRČÁKOVÁ
Bakalářská práce
Die Rolle der Werbung hinsichtlich einer erfolgreichen Vermarktungsstrategie
Role of promotion as succesful marketing strategy
Abstract:
Work deals with the promotion like a highly effective instrument for people influencing, what imply to a buy process. The theoretical part put mind to placing the promotion in a marketing, study of brain, which helps us to understand, how the promotion in our heads implicitly work. Then I mention a sense of Face-to-Face Communication and finely I show how big can be a success of promotion working at …víceAbstract:
Diese Bachelorarbeit befasst sich mit der Werbung als höchst wirksamem Instrument für die Beeinflussung der Menschen, was letztlich zu einem Kaufakt führt. Der theoretische Teil widmet sich der Werbeplatzierung im Marketing, der Hirnforschung, die uns erklärt, wie eine Werbung in unserem Kopf implizit wirkt. Weiter wird die Bedeutung der Mund-zu-Mund Werbung erwähnt und letztlich ist eine erfolgreiche …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
19072
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BIRČÁKOVÁ, Ivana. Die Rolle der Werbung hinsichtlich einer erfolgreichen Vermarktungsstrategie. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi