Ivana BIRČÁKOVÁ

Bakalářská práce

Die Rolle der Werbung hinsichtlich einer erfolgreichen Vermarktungsstrategie

Role of promotion as succesful marketing strategy
Abstract:
Work deals with the promotion like a highly effective instrument for people influencing, what imply to a buy process. The theoretical part put mind to placing the promotion in a marketing, study of brain, which helps us to understand, how the promotion in our heads implicitly work. Then I mention a sense of Face-to-Face Communication and finely I show how big can be a success of promotion working at …více
Abstract:
Diese Bachelorarbeit befasst sich mit der Werbung als höchst wirksamem Instrument für die Beeinflussung der Menschen, was letztlich zu einem Kaufakt führt. Der theoretische Teil widmet sich der Werbeplatzierung im Marketing, der Hirnforschung, die uns erklärt, wie eine Werbung in unserem Kopf implizit wirkt. Weiter wird die Bedeutung der Mund-zu-Mund Werbung erwähnt und letztlich ist eine erfolgreiche …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor: 19072

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BIRČÁKOVÁ, Ivana. Die Rolle der Werbung hinsichtlich einer erfolgreichen Vermarktungsstrategie. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma