Bc. Tomáš CHMELÍK

Diplomová práce

Videomapping v Unity

Videomapping using Unity
Anotace:
Videomapping je téma, které vyžaduje poměrně veliký počet hotových prostředků pro úspěšné provedení. Tato práce se zabývá vytvořením těchto prostředků, které jsou nutné pro úspěšný videomapping. Práce bude vytvářena pomocí herního enginu Unity 3D, který umožní snadné vytváření těchto prostředků a následně i jejich použití.
Abstract:
Videomapping is a subject that requires relatively large amount of completed resources for it to succeed. This works is concentrated on creation of these resources. Game engine Unity 3D will be used as a base for this project. Using of this engine will simplify creation of said resources and their subsequent usage.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Vaněček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHMELÍK, Tomáš. Videomapping v Unity. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta aplikovaných věd

Magisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství

Práce na příbuzné téma