Bc. Kateřina Češková

Diplomová práce

Role učitelky v Montessori škole

The Role of a Teacher in a Montessori school
Anotace:
Diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru a zabývá se tématem role učitelky v Montessori mateřské škole. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. Úvodní kapitola se zabývá alternativním vzděláváním, jeho charakteristickými rysy, funkcemi a typy těchto směrů. Druhá kapitola pojednává o Montessori pedagogice a její charakteristice a myšlenkách, zakladatelce Marie Montessori, Montessori principech …více
Abstract:
The master's thesis has a theoretical-empirical character. The master's thesis deals with the role of the teacher in a Montessori kindergarten. The theoretical part of the master's thesis consists of three chapters. The introductory chapter of the master's thesis is focused on characteristics of alternative education and its functions. The second chapter of the master's thesis is focused on Montessori …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Češková, Kateřina. Role učitelky v Montessori škole. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe