Personální marketing v řízení lidských zdrojů v podniku – Ing. Světlana Myslivcová, Ing.Paed.IGIP
Ing. Světlana Myslivcová, Ing.Paed.IGIP
Disertační práce
Personální marketing v řízení lidských zdrojů v podniku
Personnel Marketing in Human Resource Management of a Company
Anotace:
Hlavním cílem disertační práce bylo stanovit nástroje a atributy personálního marketingu, které jsou nejdůležitější pro účinné řízení lidských zdrojů. K naplnění tohoto cíle byl realizován kvalitativní výzkum a dva na sebe navazující kvantitativní výzkumy.Abstract:
The main objective of the thesis was to define tools and attributes of personnel marketing which are the most important for effective management of human resources. In order to achieve this objective, quality research was conducted, along with two mutually corresponding quantitative studies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Myslivcová, Světlana. Personální marketing v řízení lidských zdrojů v podniku. Liberec, 2018. disertační práce (Ph.D.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje personálního marketingu pro podporu angažovanosti zaměstnanců ve vybrané IT firmě
Jana Rysková -
Vliv personálního marketingu při onboardingu zaměstnance
Markéta Kelnarová -
Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci
Marie Tarantová -
Možnosti a omezení pro zavedení interního personálního marketingu v konkrétním podniku
Kateřina Součková -
Nástroje personálního marketingu pro omezení fluktuace ve vybraném podniku
Jana Moravcová -
Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic
Šárka Šmejdová -
Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu
Lucie Mazancová -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva