Návrh marketingové strategie neziskové organizace v oblasti sociálních služeb – Petr Kovařík
Petr Kovařík
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie neziskové organizace v oblasti sociálních služeb
Marketing Strategy Design for a Nonprofit Organization in the Field of Social Services
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro neziskovou organizaci Středisko sociálních služeb města Kopřivnice. Hlavním cílem bylo zhodnotit stávající marketingovou strategii, provést dotazníkové šetření mezi relevantními respondenty a na základě zjištěných dat navrhnout efektivní strategie pro zlepšení marketingové komunikace a celkového chodu organizace. Teoretická …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis and design of a marketing strategy for the nonprofit organization Středisko sociálních služeb města Kopřivnice. The main goal was to evaluate the existing marketing strategy, conduct a survey among relevant respondents, and based on the findings, propose effective strategies to improve marketing communication and the overall operation of the organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153118
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Jiří Lošťák
- Oponent: Hana Jurášková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVAŘÍK, Petr. \textit{Návrh marketingové strategie neziskové organizace v oblasti sociálních služeb}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7q9te4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Iveta Doležalová -
Marketingová komunikace neziskové organizace SKOK do života
Adéla Jakubovitsová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marcela HORÁČKOVÁ -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Michaela Niklová -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková