BcA. Jitka BAŽANTOVÁ

Diplomová práce

Marketingová komunikace muzeí na příkladu Regionálního muzea v Teplicích

Marketing communication of museums for example of Regional museum Teplice
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace Regionálního muzea v Teplicích, která bude definována na základě rešerše dostupné literatury v oboru marketingové komunikace v oblasti kultury, analýzy stávající marketingové komunikace Regionálního muzea v Teplicích a marketingového výzkumu, jehož záměrem je zjištění vnímání muzea veřejností. Práce je rozdělena do třech základních kapitol: teoretické …více
Abstract:
The goal of this thesis is a proposal of marketing communication of Regional Museum in Teplice, which will be defined on the basis of research literature in the field of marketing communication in the field of culture, analysis of current marketing communication Regional Museum in Teplice and marketing research - a survey. The work is divided into three main chapters: theoretical(the theory of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAŽANTOVÁ, Jitka. Marketingová komunikace muzeí na příkladu Regionálního muzea v Teplicích. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta umění a designu

Magisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Kurátorská studia