Bc. Tomáš Kovářík

Diplomová práce

Nákupní rozhodování žen u produktů značky Apple

Decision Making Process by Women when Chosing Apple Products
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou hlavních faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování žen u produktů značky Apple. Teoretická část práce definuje pojmy jako obchodní značka, nákupní chování, tvorba komunikační strategie, marketingový výzkum a její součástí je také specifikace metodologie práce, stanovení výzkumných otázek a cíle práce. Praktická část této práce se zabývá představením značky Apple a …více
Abstract:
The thesis deals with the analysis of key factors influencing purchasing behavior of women for Apple products. The theoretical part defines terms such as trademark, purchasing behavior, communication strategy, marketing research as well as definition of marketing research methodology and specification of research questions and objectives of the thesis. The practical part deals with the introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kovářík, Tomáš. Nákupní rozhodování žen u produktů značky Apple. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace