Komunikační bariéry na zákaznických linkách – Věra DVOŘÁKOVÁ
Věra DVOŘÁKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační bariéry na zákaznických linkách
Communication barriers on customer lines
Anotace:
Bakalářská práce popisuje a analyzuje specifické problémy, které se vyskytují při obsluze zákazníků prostřednictvím telefonických hovorů. Práce obsahuje definování základních pojmů v oblasti sociální komunikace, se zaměřením na komunikaci telefonickou. Druhá část bakalářské práce obsahuje typické příklady nedorozumění, se kterými se operátor zákaznické linky setkává při obsluze zákazníků. Po definování …víceAbstract:
Bachelor thesis describes and analyzes the specific problems encountered in customer service through telephone calls. The work includes defining the basic concepts in the field of social communication, with a focus on telephone communications. The second part of the bachelor thesis includes typical examples of misunderstandings, with which the operator faces in customer line customer service. After …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2009
Identifikátor:
1015787
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Věra. Komunikační bariéry na zákaznických linkách. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 11. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Kseniia Bobyleva -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Komunikační dovednosti dětí základní školy vyrůstajících ve vícejazyčném prostředí
Berenika Šenková -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybrané organizaci
Mariia Volkova -
Komunikační dovednosti u dětí ve věku od dvou do čtyř let
Kateřina Odehnalová -
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Ekaterina Kuznetsova -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Veronika Šatrová -
Prezenční a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Vendula Duspivová