Marketingová komunikace školy jako součást marketingového mixu – Lenka Lázničková
Lenka Lázničková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace školy jako součást marketingového mixu
Marketing Communications of Schools as a Part the MarketingMix
Anotace:
Cílem výzkumu a závěrečné bakalářské práce je návrh doporučení vhodné kombinace komponent a jejich dimenzí pro vyvážený komunikační mix středních odborných škol. Předkládaná bakalářská práce se v první teoretické části zabývá potřebou marketingu ve školství, podstatou marketingového mixu a marketingové komunikace školy. Druhá, praktická část bakalářské práce se věnuje zejména analýze a porovnávání …víceAbstract:
The aim of the research and final bachelor thesis is a recommendation of appropriate combinations of components and their dimensions for a balanced mix of communication for secondary vocational schools. This thesis focuses in the first part on theoretical need for marketing in education,the base of marketing mix and marketing communications within schools. The second, practical part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2010
- Vedoucí: Anna Oplatková
- Oponent: Jiří Grenar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Kahoot! - a case study of retention, engagement, and classroom dynamics at a secondary vocational school
Pavla Sassmannová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
The Use of Dictionaries in Foreign Language Teaching at the Secondary Vocational School
Barbora Mitášová -
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
Modifying English Language Teaching at Secondary Vocational School to Increase Students' Motivation
Blanka Vaňková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr
Název
Vložil
Vloženo
Práva