Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností. – Bc. Petra Cápíková
Bc. Petra Cápíková
Diplomová práce
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
The Humor and a Wit in a televison commercial telecommunications Companies
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice užití humoru v televizní reklamě telekomunikačních operátorů. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy stěžejní pro práci, jsou rozlišeny základní druhy humoru, definován samotný smysl pro humor a také komponenty, které ovlivňují přijetí či nepřijetí humoru publikem. V praktické části jsou vymezeny stěžejní výzkumné otázky, je zde nastíněna …víceAbstract:
This thesis is devoted to the use of humor in a television commercial telecommunications operators. In the theoretical part it describes basic concepts, which are important for the theses. there are differentiated basic kinds of humor, sense of humor as well as components that affect the acceptance or rejection of humor audience. In the practical part there are defined the research questions. There …víceKlíčová slova
humor reklama vtip emoce kreativita mobilní operátor telekomunikační společnost Vodafone.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cápíková, Petra. Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení rozhodnutí výstavby 4G telekomunikační sítě společnosti provozovatele mobilní sítě na území ČR
Petr Podola -
Evropská regulace roamingových služeb a její dopady na společnost T-Mobile Czech Republic, a.s.
Martin Burian -
Humor v reklamě
Lenka Melounová -
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova -
Humor v televizní reklamě
Petra VÁLKOVÁ -
Humor v Reklamě
Adam Májek -
Vtip, komedie a parodie v díle Terryho Pratchetta
Tomáš Pospíšil -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)
Veronika PUKÁČOVÁ