Marketingová strategie podniku – Kristýna Kousalová
Kristýna Kousalová
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Tato práce je věnována tématu marketingové strategie podniku. Je rozdělena na dvě hlavní části. V první části je podrobně rozebráno, co vlastně marketingová strategie podniku znamená a co si pod tímto pojmem můžeme představit. Konkrétněji je zde popsán vývoj marketingové strategie a marketingový proces od jeho plánování přes realizaci až po kontrolu. V druhé části jsou tyto informace použity a aplikovány …víceAbstract:
This thesis is focused on the topic marketing strategy. It is divided into two main parts. The first part deals with the detail analysis of the marketing strategy concept. More specifically, it describes the development of marketing strategy and marketing process, from the planning through implementation to control. In the second part, those informations are used and applied to A. Charouz Motors company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva