Bc. Veronika HRBÁČOVÁ

Diplomová práce

Specifické poruchy učení v současném školství

Learning disability in contemporary education
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá specifickými poruchami učení v kontextu současného školství. Teoretická část diplomové práce představuje, ve třech kapitolách, teoretické vymezení specifických poruch učení, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na pozadí současných legislativních norem a v poslední kapitole uvádí výčet pedagogických pracovníků, kteří se podílí na výchově a vzdělávání …více
Abstract:
This thesis looks into specific learning disabilities in the context of the current education system. The theoretical part of the thesis consists of three parts. Firstly, it discusses specific learning disabilities. Secondly, it explains the education systems for pupils with specific disabilities in a current legislative environment. And last but not least, it lists pedagogues, who are taking part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRBÁČOVÁ, Veronika. Specifické poruchy učení v současném školství. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta