Barbora SEDLÁKOVÁ

Bakalářská práce

Role influencerů v marketingové komunikaci firem působících v cestovním ruchu na Instagramu

The role of influencers in marketing communication of tourism businesses on Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem travel influencerů na uživatele sociálních sítí, především Instagramu. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňují rozhodování jejich sledujících, čím a k čemu je inspirují a jakým způsobem jejich vliv využít v rámci marketingové komunikace firem působících v cestovním ruchu. K získání závěrů posloužilo nejenom vyhodnocení dotazníku se 150 respondenty, ale taktéž …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the impact of travel influencers on users of social networks, especially Instagram. The aim was to find out how they influence the decision-making of their followers, how and to what they inspire them, and how to use their influence in the marketing communication of companies operating in tourism. For the evaluation was used not only a questionnaire with 150 respondents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Zelenka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEDLÁKOVÁ, Barbora. Role influencerů v marketingové komunikaci firem působících v cestovním ruchu na Instagramu . Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností