Role influencerů v marketingové komunikaci firem působících v cestovním ruchu na Instagramu – Barbora SEDLÁKOVÁ
Barbora SEDLÁKOVÁ
Bakalářská práce
Role influencerů v marketingové komunikaci firem působících v cestovním ruchu na Instagramu
The role of influencers in marketing communication of tourism businesses on Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem travel influencerů na uživatele sociálních sítí, především Instagramu. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňují rozhodování jejich sledujících, čím a k čemu je inspirují a jakým způsobem jejich vliv využít v rámci marketingové komunikace firem působících v cestovním ruchu. K získání závěrů posloužilo nejenom vyhodnocení dotazníku se 150 respondenty, ale taktéž …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the impact of travel influencers on users of social networks, especially Instagram. The aim was to find out how they influence the decision-making of their followers, how and to what they inspire them, and how to use their influence in the marketing communication of companies operating in tourism. For the evaluation was used not only a questionnaire with 150 respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Zelenka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁKOVÁ, Barbora. \textit{Role influencerů v marketingové komunikaci firem působících v cestovním ruchu na Instagramu}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7t1nm2/.
Jak správně citovat práci
SEDLÁKOVÁ, Barbora. Role influencerů v marketingové komunikaci firem působících v cestovním ruchu na Instagramu . Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Vliv blogerů a vloggerů na cestovní ruch
Vašatová Vašatová -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Nikola Bračíková -
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu
Anna Koníčková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Michaela Baletková