Zuzana HUŇOVÁ

Bakalářská práce

Fashion blog jako nástroj self-promotion

Fashion Blog - the Self-promotion Tool
Anotace:
Tato Bakalářská práce shrnuje teoretické poznatky o fashion blozích. Zaměřuje se na jejich využití jako nástroje self-promotion, jako nástroje marketingových komunikací. Cílem práce je zjištění názorů návštěvníků fashion blogů pomocí dotazníkového šetření, hodnocení vybraných fashion blogů a zjištění používaných metod k sebepropagaci pomocí analýzy fashion blogů a zjištění názorů na fashion blogy z …více
Abstract:
This Bachelor work summarizes theoretical knowledge about fashion blogs. It is focusing on their use as a self-promotion tool, as a marketing tool. The target of this work is to find out visitor´s opinion about fashion blogs using questionnaire. Next target is to find out blo-ger´s methods to self-promotion using analysis of fashion blogs. Last target is to find out bloger´s opinions about blogging …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUŇOVÁ, Zuzana. Fashion blog jako nástroj self-promotion. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace