Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu – Eliška Došková
Eliška Došková
Bakalářská práce
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému propojení automobilového průmyslu a marketingu. Druhá část se zaměřuje na analýzu vozu Kodiaq pomocí dvou zvolených nástrojů marketingové strategie. Data pro tuto analýzu jsou …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the Kodiaq at Škoda Auto a.s. and to propose a possible marketing strategy that could be applied to the next generation of the car. The first part of this thesis focuses on the theoretical link between the automotive industry and marketing. The second part focuses on the analysis of the Kodiaq car using the two chosen marketing strategy tools. The data for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce není dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOŠKOVÁ, Eliška. \textit{Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7t9pjm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
B0413A050002 - Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dopady energetické krize na český automobilový průmysl
Tomáš Pavlík -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová